Poniżej prezentujemy zasady regulujące sprzedaż naszych produktów („Produkty”) dostępnych w naszym sklepie internetowym („Sklep Internetowy”, „Sklep”) oraz świadczenie usług związanych ze sprzedażą online, w szczególności ofertę newslettera („Newsletter”) i możliwość zakładania konta („Konto”). Zachęcamy do dokładnego przeczytania niniejszego Regulaminu oraz naszej Polityki prywatności i plików cookies.
Spis treści:
1. Informacje ogólne:
2. Usługi świadczone przez Sprzedawcę poprzez Sklep Internetowy.
3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego.
4. Informacje dotyczące zawarcia Umowy.
5. Subskrypcja.
6. Dostawa.
7. Ceny i sposoby płatności.
8. Prawo odstąpienia od Umowy.
9. Reklamacje.
10. Przetwarzanie danych osobowych.
11. Postanowienia końcowe.
- Informacje ogólne:
- O nas:
Sklep Internetowy jest własnością KYA NATURAL COMPANY SP. Z O.O., z siedzibą: ul. Szkolna 6, 16-020 Czarna Wieś Kościelna (NIP: 9662174620, REGON: 524661530), zarejestrowanej w Rejestrze Przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0001023281, z adresem e-mail: hello@terraplus.pl (dalej określane jako „terra+” lub „Sprzedawca”). Kapitał zakładowy: 5000 zł, wpłacony w całości.
KYA NATURAL COMPANY to firma zajmująca się produkcją i dystrybucją wyjątkowych produktów zawierających kwas fulwowy najwyższej jakości. Dodatkowo, jesteśmy również właścicielem marki terra+.
- Zgoda na przestrzeganie postanowień niniejszego Regulaminu jest dobrowolna, jednakże jest wymagana w celu utworzenia Konta, zawarcia Umowy, oraz złożenia Zamówienia przez Klienta przy wykorzystaniu Sklepu Internetowego.
- Definicje.
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Dzień Roboczy oznacza jeden dzień w ciągu tygodnia, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Kodeks Cywilny to ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1610 ze zm.).
- Ustawa o Prawach Konsumenta to ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2023 poz. 2759 ze zm.).
- Umowa to umowa sprzedaży Produktu zawierana w języku polskim pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
- Formularz Zamówienia to Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu www.terraplus.pl . Pozwala on na złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy, takich jak sposób dostawy i płatności.
- Klient to strona umowy sprzedaży zawieranej ze Sprzedawcą, obejmująca Konsumenta, przedsiębiorcę, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną. Klient może zawierać lub zamierzać zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą lub korzystać z Usługi Elektronicznej. Klientem jest również przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nie posiadający charakteru zawodowego.
- Konsument to Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W kontekście niniejszego Regulaminu, termin „Konsument” obejmuje także osoby fizyczne zawierające umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, o ile z treści umowy wynika, że nie ma ona charakteru zawodowego, co wynika szczególnie z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, jak wynika z przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Sklep Internetowy/Sklep to platforma dostępna pod adresem https://www.terraplus.pl .
- Produkt to rzecz dostępna w Sklepie Internetowym.
- Czas realizacji Zamówienia to ilość Dni Roboczych, w których Sprzedawca skompletuje Zamówienie złożone przez Klienta, przekaże zamówiony Produkt przewoźnikowi i dostarczy go do wskazanego przez Klienta miejsca, zgodnie z warunkami określonymi w Formularzu Zamówienia.
- Zamówienie to wyrażenie woli Klienta, złożonego za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, mające na celu zawarcie Umowy na odległość. Obejmuje ono konkretne dane dotyczące Produktu oraz niezbędne informacje identyfikujące Klienta, niezbędne do realizacji Zamówienia, takie jak forma płatności, sposób dostarczenia Produktu, miejsce dostawy oraz dane Klienta.
- Sprzedawca to KYA NATURAL COMPANY Sp. z o.o. z siedzibą w Czarnej Wsi Kościelnej, ul. Szkolna 6, NIP 9662174620, REGON:524661530, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 000100000, o kapitale zakładowym 5.000 zł.
- Usługa Elektroniczna to usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Koszyk to narzędzie wirtualne umożliwiające Klientowi gromadzenie wybranych Produktów przed ich zakupem oraz obliczanie wartości Zamówienia. Klient ma możliwość dowolnego zarządzania zawartością Koszyka, dodając lub usuwając z niego Produkty.
- Promocja to określona w czasie obniżka cenowa dotycząca wybranych Produktów dostępnych w ofercie Sprzedawcy, które mogą stanowić przedmiot Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
- Dowód Zakupu to faktura VAT lub imienna lub inny dokument potwierdzający zakup Produktu, przekazywany Klientowi na jego żądanie.
- Newsletter to usługa świadczona drogą elektroniczną, która umożliwia Klientowi subskrybowanie elektronicznego biuletynu informacyjnego zawierającego treści dotyczące Sprzedawcy, Produktów, usług związanych ze Sprzedawcą, nowości oraz Promocji w Sklepie Internetowym.
- Konto to Usługa Elektroniczna, pozwalająca Klientowi na założenie indywidualnego konta w Sklepie Internetowym, oznaczonego unikalnym loginem i hasłem. Konto umożliwia Klientowi gromadzenie informacji dotyczących jego Zamówień, edycję danych osobowych, zarządzanie udzielonymi zgodami marketingowymi oraz dostęp do historii Zamówień.
- Subskrypcja to system sprzedaży związany ze zobowiązaniem do okresowego nabywania Produktów i polegający na automatycznym przedłużeniu tego okresu;
- Opinia to treść dodana przez Klienta w odpowiedzi na prośbę Sprzedawcy, wyrażająca opinie na temat Produktu po dokonaniu zakupu.
4) Postanowienia ogólne:
- Aby skorzystać ze Sklepu Internetowego, konieczne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient:
a) Posiadanie komputera lub innego urządzenia z dostępem do sieci Internet.
b) Posiadanie wybranej przeglądarki internetowej w zalecanej wersji lub nowszej, obsługującej Javascript, pliki cookie oraz technologię Local Storage. Przeglądarki zalecane to: Google Chrome 61, Mozilla Firefox 60, Microsoft Edge 16, Opera 48, Safari.
c) Posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
- Klienci mają możliwość uzyskania dostępu do niniejszego Regulaminu w dowolnym momencie poprzez skorzystanie z umieszczonego na stronie głównej Sklepu Internetowego www.terraplus.p w linku do Regulaminu.
- Sprzedawca gwarantuje ochronę treści cyfrowych i danych przesyłanych za pomocą stosowania odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych. Celem tych środków jest zabezpieczenie treści cyfrowych przed dostępem osób nieupoważnionych. Do zastosowanych środków zalicza się między innymi szyfrowanie SSL, zastosowanie haseł dostępu oraz korzystanie z programów antywirusowych. Jednakże, należy pamiętać, iż korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną niesie ze sobą ryzyko dla każdego użytkownika sieci Internet. To ryzyko może objawiać się możliwością wprowadzenia szkodliwego oprogramowania do systemu teleinformatycznego Klienta oraz uzyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. Aby zminimalizować to ryzyko, Klient powinien stosować odpowiednie środki techniczne, takie jak programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
- Klient zobowiązany jest przestrzegać następujących zasad korzystania ze Sklepu Internetowego:
- Nie dostarczać ani nie przekazywać treści zabronionych przez obowiązujące przepisy prawa, takich jak treści propagujące przemoc, zniesławiające lub naruszające dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
- Korzystać ze Sklepu Internetowego w sposób, który nie zakłóca jego funkcjonowania, unikając używania określonego oprogramowania lub urządzeń, które mogą zakłócać prawidłową pracę.
- Nie podejmować działań, takich jak rozsyłanie niezamówionej informacji handlowej (spam) w ramach Sklepu Internetowego.
- Korzystać z Sklepu Internetowego w sposób, który nie jest uciążliwy dla innych Klientów ani dla Sprzedawcy.
- Wykorzystywać wszelkie treści zamieszczone w ramach Sklepu Internetowego wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego.
- Korzystać ze Sklepu Internetowego zgodnie z obowiązującym prawem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu oraz ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- Wszystkie zdjęcia Produktów oraz inne materiały (takie jak teksty, grafiki, logotypy), dostępne w Sklepie Internetowym, Formularzu Zamówienia, Newsletterze, są własnością Sprzedawcy lub zostały użyte za zgodą osób trzecich, które posiadają prawa autorskie lub prawa własności intelektualnej do tych materiałów. Zabronione jest kopiowanie zdjęć oraz innych materiałów graficznych, jak również stosowanie przedruku tekstów zamieszczonych w Sklepie Internetowym, Formularzu Zamówienia, Newsletterze, w tym udostępnianie ich w Internecie bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, która ma prawa do tych materiałów.
- Niedopuszczalne jest pobieranie zdjęć ze strony Sklepu Internetowego oraz Newsletterów i wykorzystywanie ich w celach marketingowych i handlowych bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, która ma prawa autorskie lub prawa własności intelektualnej do tych materiałów. Korzystanie z wymienionych materiałów bez zgody jest nielegalne i może skutkować wszczęciem postępowania cywilnego oraz karnego przeciwko osobom dopuszczającym się takiego działania.
- Sprzedawca posiada uprawnienie do organizacji sporadycznych konkursów i Promocji, a wszelkie warunki z nimi związane zostaną szczegółowo przedstawione na stronach internetowych Sklepu. Zasady dotyczące Promocji w Sklepie Internetowym nie mogą być łączone, chyba że Regulamin konkretnej Promocji stanowi inaczej.
2. Usługi świadczone przez Sprzedawcę poprzez Sklep Internetowy.
- Usługi świadczone przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego w ramach środków elektronicznych obejmują:
a) prezentację oferty Produktów;
b) umożliwienie zawarcia Umowy poprzez skorzystanie z Formularza Zamówienia;
c) możliwość korzystania z Konta;
d) dostęp do usługi Newsletter;
e) udostępnienie funkcji umożliwiającej dodawanie Opinii.
- Prezentacja oferty Produktów odbywa się na stronie www.terraplus.pl i dotyczy Produktów dostępnych do kupienia w ofercie Sprzedawcy.
- Formularz Zamówienia:
Klient może zawrzeć Umowę poprzez skorzystanie z Formularza Zamówienia, co obejmuje dodanie Produktu do Koszyka, wypełnienie danych w Formularzu Zamówienia. W Formularzu Zamówienia Klient jest zobowiązany podać swoje dane, takie jak imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, oraz informacje dotyczące Umowy, takie jak Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, oraz sposób płatności. Dla Klientów niebędących Konsumentami, konieczne jest również podanie nazwy firmy oraz numeru NIP, jeżeli do Zamówienia ma zostać dołączona faktura VAT.
Usługa Formularza Zamówienia jest świadczona nieodpłatnie, umożliwia zawarcie Umowy bez konieczności zakładania Konta, ma charakter jednorazowy i kończy się z chwilą złożenia Zamówienia lub wcześniejszego przerwania procesu składania Zamówienia.
- Konto:
Klient ma możliwość zarejestrowania Konta na platformie internetowej Sklepu. Ten proces jest dobrowolny i nie generuje żadnych dodatkowych opłat, jednakże może okazać się konieczny, jeśli Klient zamierza skorzystać z określonych treści, korzyści i funkcji oferowanych przez Sklep, zwłaszcza w ramach Subskrypcji i programu afiliacyjnego.
Aby utworzyć Konto, Klient musi wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na stronie internetowej Sklepu, dostępnej pod adresem https://terraplus.pl/link do zalozenia konta. Następnie wypełniony formularz rejestracyjny należy przesłać elektronicznie do Sprzedawcy, klikając przycisk „ZAREJESTRUJ SIĘ”. W trakcie procesu rejestracji Klient musi także ustalić indywidualne hasło. Przed założeniem Konta konieczne jest dokładne zapoznanie się z Regulaminem oraz Polityką prywatności i plików cookies oraz zaakceptowanie ich warunków.
Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego do Sprzedawcy, Klient otrzymuje e-mail potwierdzający, który zawiera wszelkie istotne informacje dotyczące utworzonego Konta. Uważa się, że umowa o świadczenie usługi Konta Klienta drogą elektroniczną zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta wspomnianego e-maila potwierdzającego.
Jeśli Klient zapomni lub utraci hasło, konieczne jest natychmiastowe przeprowadzenie procesu zmiany hasła na nowe. Zmiana hasła następuje jedynie na wniosek uprawnionego Klienta – właściciela Konta, po potwierdzeniu jego tożsamości.
Klient ma możliwość w dowolnym momencie usunięcia swojego Konta, przesyłając prośbę o usunięcie na adres hello@terraplus.pl. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wyłączenia Konta, jeśli dojdzie do przekonania, że Klient nie przestrzega któregokolwiek z postanowień Regulaminu.
Sprzedawca ma także uprawnienie do usunięcia Konta, łącznie z usunięciem wszelkich danych na nim zawartych, w dowolnym momencie, z dowolnego powodu, z uprzednim powiadomieniem Klienta lub bez takiego powiadomienia.
- Newsletter:
Korzystanie z Newslettera jest możliwe poprzez:
a) Udostępnienie adresu poczty elektronicznej, na który mają być kierowane wiadomości elektroniczne – Newsletter.
b) Kliknięcie przycisku „Zapisz się” znajdującego się w formularzu na stronie Sklepu Internetowego.
Dodatkowo, możliwe jest zapisanie się na Newsletter poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru podczas zakładania Konta. W chwili utworzenia Konta, Klient zostaje automatycznie zapisany na Newsletter.
Usługa Newsletter jest świadczona nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość rezygnacji z Newslettera w każdym momencie, bez podawania przyczyny, poprzez:
a) Kliknięcie w link wypisu, który znajduje się w każdej wiadomości wysłanej w ramach Newslettera.
b) Skorzystanie z odpowiedniej opcji dostępnej w panelu Konta.
c) Wysłanie stosownego żądania, zarówno pisemnego, jak i elektronicznego, na adres e-mail: hello@terraplus.pl.
- Opinie:
Klient ma możliwość udzielenia Opinii po dokonaniu zakupu Produktu, w odpowiedzi na wiadomość e-mail od Sprzedawcy, zachęcającą do wyrażenia opinii o zakupionym Produkcie. Opinie można dodawać za pomocą specjalnego formularza dostępnego w Sklepie Internetowym.
Do dodania Opinii nie jest wymagane posiadanie Konta Klienta ani logowanie. Klientowi jest zabronione umieszczanie w treści Opinii odnośników do innych stron internetowych, kodów źródłowych czy fragmentów kodu.
Opinia, pytanie do opinii oraz odpowiedź na pytanie do opinii podlegają oznaczeniu jedynie imieniem, a opcjonalnie Klient może podać informację o swoim wieku. W treści Opinii nie mogą znajdować się treści obraźliwe, wulgarne, pornograficzne, nawołujące do nienawiści, rasistowskie czy ksenofobiczne.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do publikacji wybranych Opinii w Sklepie Internetowym. Przy zmianach w układzie strony internetowej, opisach Produktów, rebrandingu lub innych sytuacjach uzasadniających, Sprzedawca może archiwizować lub usuwać najstarsze lub wybrane Opinie.
Opinie mogą być publikowane nie tylko w Sklepie Internetowym, lecz także na innych stronach internetowych, w mediach społecznościowych oraz w komunikacji marketingowej związanej z danym Produktem. Sprzedawca może usuwać wypowiedzi, które naruszają przepisy prawa, są nieaktualne lub są podwójnymi Opiniami.
Sprzedawca ma również prawo usuwać lub dokonywać edycji redakcyjnej wypowiedzi przed ich publikacją, zwłaszcza w przypadku naruszenia zapisów regulaminu. Jeżeli Sprzedawca stwierdzi potrzebę usunięcia błędów ortograficznych czy interpunkcyjnych, a także fragmentów naruszających Regulamin, Klienta informuje o proponowanych zmianach przed publikacją Opinii. Klient ma możliwość zaakceptowania lub odrzucenia tych zmian.
- Reklamacje dotyczące usług drogą elektroniczną świadczonych przez Sprzedawcę:
Reklamacje dotyczące świadczenia Usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, a także inne reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego oraz zgłoszenia naruszeń Regulaminu, Klient może przekazywać w formie elektronicznej, korzystając z poczty elektronicznej na adres: hello@terraplus.pl, lub w formie pisemnej na adres: KYA NATURAL COMPANY Sp. z o.o. ul. Szkolna 6, 16-020 Czarna Wieś Kościelna. W celu sprawnego i szybkiego rozpatrzenia reklamacji, zaleca się, aby Klient w opisie reklamacji uwzględnił informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, takie jak rodzaj i data wystąpienia nieprawidłowości, ewentualne żądania Klienta oraz dane kontaktowe składającego reklamację, obejmujące imię, nazwisko i adres do korespondencji.
Wskazane wyżej wymogi mają charakter zalecenia i nie wpływają na ważność reklamacji, która może zostać złożona również bez ich uwzględnienia.
Reklamacje, o których mowa w poprzednim paragrafie, będą przez Sprzedawcę rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres wskazany przez składającego reklamację. W przypadku konieczności uzupełnienia danych lub informacji zawartych w reklamacji, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem, prosząc o dopełnienie niezbędnych szczegółów przed rozpatrzeniem reklamacji.
3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego.
- Do korzystania ze Sklepu Internetowego oraz dokonywania zakupów Produktów uprawniona jest wyłącznie osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, co oznacza, że musi być pełnoletnia i nieubezwłasnowolniona. Jedynie taka osoba może zawierać wiążące umowy oraz dokonywać transakcji zakupu Produktów oferowanych w Sklepie Internetowym.
- Klient jest zobowiązany do:
- Legalnego korzystania ze Sklepu Internetowego, zgodnie z obowiązującym prawem, postanowieniami Regulaminu, normami społecznymi, etykietą oraz szanując prywatność oraz prawa autorskie i własność intelektualną Sprzedawcy i innych osób;
- Podania danych zgodnych ze stanem faktycznym, niewprowadzających w błąd ani nienaruszających praw osób trzecich;
- Korzystania z usług i funkcji oferowanych przez Sprzedawcę w sposób, który nie zakłóca działania Sprzedawcy i prawidłowego funkcjonowania Sklepu Internetowego;
- Używania treści dostępnych w Sklepie Internetowym jedynie w celach osobistych
- Sprzedawca ma prawo pozbawić Klienta uprawnień do korzystania ze Sklepu Internetowego lub ograniczyć mu dostęp do jego zasobów, skutkując to natychmiastowym wyłączeniem, w sytuacji naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu. Przypadki, w których Sprzedawca może podjąć takie kroki obejmują:
- Przekazanie przez Klienta podczas procesu rejestracji w Sklepie Internetowym danych niezgodnych z rzeczywistością, niedokładnych lub przestarzałych, co mogłoby być wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
- Podejmowanie przez Klienta działań sprzecznych z obowiązującymi przepisami prawa, ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub szkodzących dobremu imieniu Sprzedawcy.
- Sprzedawca pragnie poinformować, że zabronione jest podejmowanie przez Klienta działań mogących zakłócić stabilność lub sprawność funkcjonowania Sklepu Internetowego. Dodatkowo, Klient nie powinien podejmować działań, które utrudniałyby dostęp do Sklepu Internetowego innym Klientom lub Sprzedawcy. Niedozwolone jest także umieszczanie w Sklepie Internetowym lub przesyłanie za jego pośrednictwem niezamówionych komunikatów handlowych.
- Sprzedawca wykorzystuje pliki cookies na swojej witrynie internetowej. Klient ma możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdują się w Polityce Prywatności i plików cookies.
4. Informacje dotyczące zawarcia Umowy.
- Korzystanie z Usług Elektronicznych świadczonych przez Sprzedawcę jest bezpłatne.
- Klient ma możliwość złożenia Zamówienia oraz zawarcia Umowy za pomocą Formularza Zamówienia dostępnego na stronie internetowej Sklepu lub poprzez usługę Konto, gdzie Klient może skorzystać z uzupełnionych wcześniej danych, wypełniając Formularz Zamówienia w zakresie koniecznym do sfinalizowania Zamówienia
- Zamówienie należy złożyć klikając przycisk „KUP TERAZ”.
- Aby dokonać płatności, po wypełnieniu danych Formularza Zamówienia, należy wybrać preferowany sposób płatności poprzez wybór odpowiedniej opcji oraz zaakceptować Regulamin Sklepu Internetowego i Polityki Prywatności i plików cookies. Brak akceptacji niniejszego Regulaminu lub Polityki Prywatności i plików cookies w trakcie procesu składania Zamówienia uniemożliwia skorzystanie z opcji zakupu Produktu poprzez Sklep Internetowy.
- Naciśnięcie przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ” stanowi ostateczne potwierdzenie Zamówienia, a wprowadzone wcześniej dane wraz z wybranymi opcjami nie mogą być już zmienione. Zmiana danych może odbyć się jedynie poprzez kontakt mailowy hello@terraplus.pl , podając dane Zamówienia oraz wszystkie niezbędne informacje potrzebne do weryfikacji Klienta.
- Przesłanie przez Klienta Zamówienia stanowi wyrażenie woli zawarcia Umowy zgodnie z jej warunkami oraz postanowieniami Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje e-mail potwierdzający, który zawiera ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Umowa uważana jest za zawartą w momencie dostarczenia Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
- Umowa jest sporządzana w języku polskim, a jej postanowienia odpowiadają treści Zamówienia oraz Regulaminu.
- Osoba dokonująca Zamówienia i wybierająca opcję płatności przy odbiorze zamówionego Produktu (płatność za pobraniem) zobowiązana jest uregulować płatność w momencie odbioru przesyłki zawierającej zamówiony Produkt. Prawo własności do przedmiotu Zamówienia przechodzi na Klienta wraz z dokonaniem zapłaty.
- Zamówienia realizowane są przez Sprzedawcę zgodnie z kolejnością ich złożenia.
5. Subskrypcja.
- Sprzedawca oferuje Klientom opcję Subskrypcji. W ramach Subskrypcji, Klienci mają możliwość zakupienia Produktów oferowanych w Sklepie Internetowym na specjalnych warunkach.
- Można zapisać się do Subskrypcji poprzez założenie Konta oraz złożenie deklaracji dostępnej na profilu Klienta bądź bezpośrednio klikając w zakładkę Subskrypcji na stronie internetowej Sklepu.
- Klienci decydujący się na Subskrypcję, dokonując zakupu Produktów, mają prawo do:
- Stałej zniżki w wysokości 20% wartości poszczególnych Produktów;
- Określenia odmiennego niż wynika to z niniejszego sposobu i adresu dostawy zamówionych Produktów;
- Zmiany częstotliwości dostawy i okresu rozliczeniowego.
- Zapisanie się do Subskrypcji jest bezpłatne.
- Zapisując się do Subskrypcji Klient zobowiązuje się do stałych zamówień wybranych Produktów.
- W sytuacji, gdy cena Produktów w Subskrypcji ulegnie zmianie, Klient otrzyma powiadomienie drogą elektroniczną przynajmniej 30 dni przed planowanym wprowadzeniem nowych stawek. W takim przypadku, Klient ma prawo zrezygnować z kontynuacji członkostwa w programie subskrypcyjnym.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzyma e-mail potwierdzający, zawierający wszystkie istotne szczegóły Zamówienia oraz niezbędne informacje dotyczące procesu rezygnacji z Subskrypcji.
- W każdym momencie można zrezygnować z uczestnictwa w Subskrypcji.
6. Dostawa.
- Przesyłka kurierska zostanie wysłana na adres podany przez Klienta podczas składania Zamówienia. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Produkty pozbawione wad.
- Dostarczanie Produktów obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej oraz wybrane kraje Unii Europejskiej i będzie realizowane na adres wskazany przez Klienta podczas procesu składania Zamówienia. W przypadku chęci zamówienia Produktu poza w/w obszar, prosimy o kontakt mailowy hello@terraplus.pl
- Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Produktów:
- za pośrednictwem firmy kurierskiej;
- dostarczenie do paczkomatu.
- Dostarczenie Produktu poprzez usługę kurierską jest płatne, z zastrzeżeniem, gdy postanowienia Regulaminu Promocji lub Umowy stanowią inaczej. Metody dostawy oraz związane z nimi opłaty są szczegółowo przedstawione w Koszyku, w momencie potwierdzenia przez Klienta chęci zawarcia Umowy.
- Koszt dostawy jest uzależniony od opcji zakupu. W subskrypcji produkty wysyłamy za darmo. Jeśli zaś produkt zostanie zakupiony standardowo, zostanie naliczony koszt dostawy w zależności od wybranej formy dostawy:
paczkomat InPost: 14,00 ZŁ
kurier InPost: 16,00 ZŁ
kurier DPD: 21,00 ZŁ
kurier FEDEX: 18,00 ZŁ
kurier InPost za pobraniem: 21,00 ZŁ
Darmowa dostawa obowiązuje za zakupy za ponad 250 zł.
- Zamówienia dostarczane na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej są zazwyczaj realizowane w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych, natomiast na obszarze wybranych krajów Unii Europejskiej termin dostawy wynosi do 14 dni roboczych. Czas ten liczony jest od momentu wysłania przez Klienta Zamówienia oraz dokonania płatności, chyba że w opisie konkretnego Produktu lub podczas składania Zamówienia określono inny termin. W przypadku, gdy Klient wybierze płatność za pobraniem, termin ten zaczyna biec od momentu zawarcia Umowy.
7. Ceny i sposoby płatności.
- Ceny Produktów, widoczne na stronach Formularza Zamówienia, są wyrażone w polskich złotych i obejmują wszystkie podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT). Są to ceny brutto.
- W/w ceny nie obejmują kosztów dostawy kurierem, które są płatne dodatkowo i są wyszczególnione w trakcie finalizacji zamówienia przy wyborze przewoźnika.
- Informacje dotyczące ceny, cech i istotnych właściwości Produktu są dostępne w opisie danego Produktu na stronach Sklepu Internetowego. Ceny Produktów prezentowane na stronach Formularza Zamówienia obowiązują jedynie w przypadku składania Zamówień za pośrednictwem tego formularza i mogą obejmować oferty promocyjne lub dodatkowe rabaty, które są aktualizowane po wpisaniu odpowiedniego kodu rabatowego lub linku afiliacyjnego.
- Jeżeli Klient chce otrzymać fakturę VAT, jest zobowiązany podać swój numer identyfikacyjny VAT w Formularzu Zamówienia. Po żądaniu faktury VAT, ta zostanie wysłana na adres e-mail podany przez Klienta.
- Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówione Produkty w następujący sposób:
- Przez elektroniczny system płatności online iMoje.
- Gotówką przy odbiorze zamówienia, czyli opcja „za pobraniem”.
- Przez karty płatnicze Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro w serwisie iMoje.
- Przelewem z konta za pośrednictwem serwisu iMoje.
- Płatnością BLIK poprzez serwis iMoje.
- Płatnością Google Pay w serwisie iMoje.
- Płatności PayU
- Przelewem bezpośrednim na konto bankowe dopisując w tytule wiadomości numer zamówienia, przy jednoczesnym wysłaniu wiadomości e-mail na adres hello@terraplus.pl z potwierdzeniem wykonania przelewu.
- Dane do przelewu: ING Bank Śląski: 74 1050 1823 1000 0090 8212 2913
KYA NATURAL COMPANY Sp. z o.o., ul. Szkolna 6, 16-020 Czarna Wieś Kościelna. SWIFT: INGBPLPW
8. Prawo odstąpienia od Umowy.
- Zarówno Klient indywidualny, jak i przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nie posiadający charakteru zawodowego, ma prawo odstąpić od Umowy w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymał Produkt lub osoba trzecia, wskazana przez klienta i nie będąca przewoźnikiem, weszła w posiadanie produktu. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r. poz. 683 z późn. zm.).
- Termin 14 dni upływa od momentu, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba trzecia, inna niż przewoźnik, przejęła fizyczne posiadanie Produktu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy, wysyłając jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres: hello@terraplus.pl .
- Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
- Jeśli Konsument lub inny podmiot wskazany w 1)zdecyduje się odstąpić od Umowy, zobowiązany jest zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od daty, w której poinformował Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy. Wystarczy, że Produkt zostanie odesłany przed upływem 14-dniowego terminu na adres:
KYA NATURAL COMPANY Sp. z o.o.
ul. Szkolna 6
16-020 Czarna Wieś Kościelna
- Klient zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (koszty opakowania, opłatę pocztową za odesłanie przesyłki).
- Sprzedawca przeprowadzi zwrot płatności, korzystając z tych samych środków płatności, które zostały użyte przez Konsumenta lub inny podmiot wskazany w 1), chyba że ten wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności.
- W przypadku, gdy Konsument lub inny podmiot wskazany w 1) zdecyduje się na zwrot Produktu, Sprzedawca może wstrzymać się z dokonaniem zwrotu płatności do momentu otrzymania z powrotem Produktu lub dostarczenia dowodu odesłania Produktu przez Konsumenta lub inny podmiot wskazany w 1), w zależności od tego, które zdarzenie wystąpi wcześniej.
- Klient jest odpowiedzialny za ewentualne obniżenie wartości Produktu, wynikające z korzystania z niego w sposób przekraczający konieczny do oceny charakteru, cech i funkcji Produktu.
9. Reklamacje.
- Niniejsza procedura dotyczy zarówno Klienta indywidualnego, jak i przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nie posiadający charakteru zawodowego.
- Zgodnie z prawem, Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Produktu, który jest wolny od wad i zgodny z Umową.
- Odpowiedzialność Sprzedawy wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady jest regulowana przez Kodeks Cywilny, w szczególności przez jego art. 556 i następne.
- Jeżeli Klient uważa, że otrzymany Produkt jest wadliwy, ma prawo złożyć reklamację. Reklamacje powinny być przesyłane drogą elektroniczną na adres hello@terraplus.pl lub listem na adres KYA NATURAL COMPANY Sp. z o.o., ul. Szkolna 6, 16-020 Czarna Wieś Kościelna.
- Reklamacja powinna zawierać dowody potwierdzające istnienie wady, takie jak zdjęcia, dokumenty lub sam Produkt. W razie potrzeby, Sprzedawca może poprosić Klienta o dostarczenie dodatkowych informacji lub dowodów, które mogą przyspieszyć proces rozpatrzenia reklamacji.
- W sytuacji, gdy Produkt jest wadliwy, Klient ma prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt na wolny od wad lub usunie wadę. Ograniczenie to nie dotyczy sytuacji, gdy Produkt był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę, lub gdy Sprzedawca nie spełnił obowiązku wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.
- Klient ma prawo zamiast usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, lub zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, o ile doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest możliwe i nie generuje nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także niedogodności, które mogłyby wyniknąć dla Klienta w przypadku zastosowania innego sposobu zaspokojenia.
- Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć każdą reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli to nie jest możliwe, Sprzedawca zobowiązuje się poinformować Klienta o terminie rozpatrzenia reklamacji.
- Jeżeli Klient zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady, lub złożył oświadczenie o obniżeniu ceny określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uznaje się, że żądanie to jest uzasadnione.
- W przypadku gdy do rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient jest zobowiązany dostarczyć Produkt na koszt Sprzedawcy. Produkt może być również odebrany od Klienta przez kuriera na zlecenie Sprzedawcy, po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów.
10. Przetwarzanie danych osobowych.
- Dane osobowe, które Klient udostępnia w naszym Sklepie Internetowym, są przetwarzane zgodnie z wszelkimi obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. W szczególności przestrzegamy Rozporządzenia (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (nazywanego RODO) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej nr 119, str. 1, wraz z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1781).
- Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych Klientów znajdują się w Polityce Prywatności i plików cookies dostępnej na naszej stronie internetowej.
11. Postanowienia końcowe.
- Umowy, które są zawierane na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, są zawierane w języku polskim i poddane jurysdykcji prawa polskiego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Konsument posiada możliwość skorzystania z alternatywnego sposobu rozstrzygania sporów oraz dochodzenia roszczeń poprzez stały polubowny sąd przy właściwym terytorialnie Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje dotyczące procedur i dostępu do wspomnianego trybu rozstrzygania sporów są udostępnione pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
- Sprzedawca pragnie poinformować, że istnieje dostęp do platformy internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami a przedsiębiorcami na poziomie Unii Europejskiej. Platforma ta jest dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Prawo wyłączne do treści udostępnianych przez Sklep Internetowy, obejmujące w szczególności prawa autorskie, nazwę Sklepu Internetowego, znaki towarowe Sprzedawcy, ich elementy graficzne, oprogramowanie, a także prawa do baz danych, stanowią wyłączną własność Sprzedawcy lub podlegającej mu licencji, podlegają właściwej ochronie prawnej.
- Tekst Regulaminu dostępny jest w formie elektronicznej na witrynie internetowej www.terraplus.pl w zakładce „Regulamin”. Obowiązywanie niniejszej wersji Regulaminu rozpoczyna się od dnia 27 listopada 2023 roku.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak: zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmiany technologiczne, a także zmiany dotyczące sposobów płatności i dostaw. O planowanej zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi Klienta drogą mailową. Do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin w wersji obowiązującej w chwili zawarcia Umowy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa.